Home › Forums › Skador och rehabilitering › Bristningar, hur långa kan de bli?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2010 at 12:50 #57260Anonym anvandareMember5 maj, 2010 at 12:50 #286928Anonym anvandareMember
Hej,
Var osäker på vart jag skulle lägga denna tråden men antar att detta är bästa stället.
Jag har bristningar längs armen ut till bröstmusklerna, på båda sidorna.
Är det någon som har erfarenhet av bristningar på likadana ställen och kan berätta? Är främst nyfiken på hur långa de kan bli? Kan de gå längs hela bröstmuskeln?
Funderar nämligen på en ny tatuering, som i så fall ska sitta på bröstet och är rädd för att spridningen ska sprida sig och förstöra tatueringen i framtiden.
Bifogar en bild jag gjorde i paint:p(Det rosa är bristningar)
Mvh
5 maj, 2010 at 14:23 #286929Anonym anvandareMemberLOL!
Gillade bilden!
Lite lustigt att det verkar vara mycket bristningr på G just nu!
Kidsen verkar göra rätt & växer bra!
Har haft in tre stycken med frågor om stretchmarks här på Zone shopen bara i dag!
Köp e-vitamin kapslar…med flytande e i…gör hål i de med en nål & smörj ren e-vitamin på stretch marksen morgon & kväll…det brukar funka för att de inte ska spricka mer i alla fall!ZONE
5 maj, 2010 at 16:07 #286930Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:LOL!
Gillade bilden!
Lite lustigt att det verkar vara mycket bristningr på G just nu!
Kidsen verkar göra rätt & växer bra!
Har haft in tre stycken med frågor om stretchmarks här på Zone shopen bara i dag!
Köp e-vitamin kapslar…med flytande e i…gör hål i de med en nål & smörj ren e-vitamin på stretch marksen morgon & kväll…det brukar funka för att de inte ska spricka mer i alla fall!ZONE
Faan att man inte var in å fråga dej om sådant! när man gick i skola i gävle(polhem) d var då man drog på sej alla dessa röd-rosa ormar:yikes:
köpte dock lite protein av dej periodvis,skönt att du fortfarande är aktiv å fortsätter hjälpa ungtuppar som vill växa:up:5 maj, 2010 at 16:38 #286931Anonym anvandareMemberGalten wrote:Faan att man inte var in å fråga dej om sådant! när man gick i skola i gävle(polhem) d var då man drog på sej alla dessa röd-rosa ormar:yikes:
köpte dock lite protein av dej periodvis,skönt att du fortfarande är aktiv å fortsätter hjälpa ungtuppar som vill växa:up:Du ser!
Måste vara nått här i Gavleån som gör att vi växer bra!
Finns mycket kunnskap här bak på kontoret av gammla Zone shop vetu!
Alltid välkomna med frågor!
Det som gör att jag kör vidare med min butik efter 21 år…tröttnar aldrig på att hjälpa er ”ung tuppar”! Skit roligt att se folk få de resultat de ska ha faktiskt!Peace!
ZONE7 maj, 2010 at 16:41 #286932Anonym anvandareMemberTack för hjälpen, ska definitivt prova det!
Ur anatomisk synvinkel borde man väl kunna förutse vart bristningen går? Tänker att det kanske är lite konstigt att bristningen går över bröstmuskeln, borde den inte sprida sig längs armen istället?
Mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.