Brosk/Bråsk?

Home Forums Skador och rehabilitering Brosk/Bråsk?

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author

Låter som amputation är enda lösningen.

Linus.G : allt för dig

Lajn wrote:
    Haskan, ja, det har hänt och händer ibland, oftast vid övningen Sneda hantelflys. Går runt hemma om dagarna med gasbinda, med förhoppningar om lärkan.

Låter som en fri kropp i leden. Oftast är det en broskbit. Uppsök läkare och be om att få en remiss till ortoped.

Tog ett besök hos skolsystern idag, värt att nämna, med Linus.G – hand i hand ( thnx bro’ ) anyway, så var hon inte så kunnig på den fronte. Ska göra återbesök nästa torsdag, då skolläkaren skulle kommit. Får se vad han säger. Förhoppningsvis så lindrigt som möjligt ^^

Tack för svar

Tog ett besök hos skolsystern idag, värt att nämna, med Linus.G – hand i hand ( thnx bro’ ) anyway, så var hon inte så kunnig på den fronte. Ska göra återbesök nästa torsdag, då skolläkaren skulle kommit. Får se vad han säger. Förhoppningsvis så lindrigt som möjligt ^^

Tack för svar

Hur har det gått med armbågen?

Har ett liknande problem.

Jag känner ibland när jag kör med tunga vikter (speciellt bicepscurls) att det kan uppstå ”knastrande”.

Jag har haft oturen att i min ungdom dragit båda armarna ur led (bråk plus skateboarding…

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.