Home › Forums › Skador och rehabilitering › Brosk/Bråsk?
Låter som amputation är enda lösningen.
Linus.G : allt för dig
Låter som en fri kropp i leden. Oftast är det en broskbit. Uppsök läkare och be om att få en remiss till ortoped.
Tog ett besök hos skolsystern idag, värt att nämna, med Linus.G – hand i hand ( thnx bro’ ) anyway, så var hon inte så kunnig på den fronte. Ska göra återbesök nästa torsdag, då skolläkaren skulle kommit. Får se vad han säger. Förhoppningsvis så lindrigt som möjligt ^^
Tack för svar
Tog ett besök hos skolsystern idag, värt att nämna, med Linus.G – hand i hand ( thnx bro’ ) anyway, så var hon inte så kunnig på den fronte. Ska göra återbesök nästa torsdag, då skolläkaren skulle kommit. Får se vad han säger. Förhoppningsvis så lindrigt som möjligt ^^
Tack för svar
Hur har det gått med armbågen?
Har ett liknande problem.
Jag känner ibland när jag kör med tunga vikter (speciellt bicepscurls) att det kan uppstå ”knastrande”.
Jag har haft oturen att i min ungdom dragit båda armarna ur led (bråk plus skateboarding…
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY