bruten fot. alternativ träning!

Home Forums Skador och rehabilitering bruten fot. alternativ träning!

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

FAN! jag har brutit foten, precis när jag har kommit igång riktigt bra. skulle dessutom på träningsläger nästa helg. missar nu denna chansen! :(
    Känner mig verkligen nere när jag inte får träna! Ingen träning på FYRA veckor! HUR SKA JAG STÅ UT?!

Jag ska försöka träna överkroppen så mkt jag kan. alternativ träning. Har ni några tips på träning jag kan köra för överkoppen. Jag vill inte förlora min kondition heller. Tror dock inte jag mister min muskelmassa i armarna. hoppar ju på kryckor, och det börjar kännas nu…ganska skönt för armarna faktiskt.

Jag skulle vara jättetacksam om någon skulle kunna ge mig några tips. Både på fysiska och psykiska. jag är så oootroooooligt träningssugen! :frust:

Bänkpress Latsdrag sittande hantellyft och andra sittande övningar är det nog inget problem med i guess? :D

För kontidionen nånting du arbetar med överkroppen/armarna så mkt som möjligt? rodd av nåt slag?

Good luck

Säger bara testcykel för konditionen, sitter själv på den åtskilliga timmar i veckan i dagsläget då jag håller på med rehabträning för mitt knä.

Julie wrote:
    FAN! jag har brutit foten, precis när jag har kommit igång riktigt bra. skulle dessutom på träningsläger nästa helg. missar nu denna chansen! :(
    Känner mig verkligen nere när jag inte får träna! Ingen träning på FYRA veckor! HUR SKA JAG STÅ UT?!

Jag ska försöka träna överkroppen så mkt jag kan. alternativ träning. Har ni några tips på träning jag kan köra för överkoppen. Jag vill inte förlora min kondition heller. Tror dock inte jag mister min muskelmassa i armarna. hoppar ju på kryckor, och det börjar kännas nu…ganska skönt för armarna faktiskt.

Jag skulle vara jättetacksam om någon skulle kunna ge mig några tips. Både på fysiska och psykiska. jag är så oootroooooligt träningssugen! :frust:

Jag bröt både benet och armen för ca ett år sedan men det gick att träna ändå . Hoppade runt på ett ben på gymmet och provade lite allt möjligt, ganska jobbigt och ineffektivt i början men sen hittar man fler och fler övningar. Så fort de tog bort gipset så började jag simma och cykla för konditionen.

Kändes väldigt skönt att komma iväg till gymmet istället för att bara ligga hemma, så kör på och lycka till!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.