Home › Forums › Skador och rehabilitering › Cubital Tunnel Syndrome / Ulnar nerve
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 april, 2011 at 22:46 #386770Anonym anvandareMember
Hehe okej ja precis… ;P
Vi gjorde bara ART och han frågade typ ”känns det bättre nu” efter några gånger samt när vi var färdiga. Jag tänkte typ: ”underarmarna är fortfarande stela, vilket är mitt problem men jag hade inte förväntat mig att de skulle bli perfekta”
Mitt problem är ju inte att jag går runt med ständig smärta… mer att de är så himla stela, så jag funderar mest på om ART verkligen är värt fler behandlingar för min del eller om jag faktiskt kan komma långt med min egna lilla behandling… förstår att du inte kan svara på detta givetvis
11 april, 2011 at 22:55 #386771Anonym anvandareMemberthrower wrote:Hehe okej ja precis… ;PVi gjorde bara ART och han frågade typ ”känns det bättre nu” efter några gånger samt när vi var färdiga. Jag tänkte typ: ”underarmarna är fortfarande stela, vilket är mitt problem men jag hade inte förväntat mig att de skulle bli perfekta”
Mitt problem är ju inte att jag går runt med ständig smärta… mer att de är så himla stela, så jag funderar mest på om ART verkligen är värt fler behandlingar för min del eller om jag faktiskt kan komma långt med min egna lilla behandling… förstår att du inte kan svara på detta givetvis
Ställde du den där frågan till honom?
11 april, 2011 at 23:00 #386772Anonym anvandareMemberHehe nej.. men jag tänker att det självklara svaret är att man ska ta några fler behandlingar eftersom det är det som är hans jobb och som han tjänar pengar på.
Kanske är lite väl negativ? ;P
Anyway stort tack för all input och hjälp! Det är mycket uppskattat! Återkommer om jag bestämmer mig för fler besök och resultat ;P
11 april, 2011 at 23:07 #386773Anonym anvandareMemberInga problem.
Hoppas att han har mer moral än så. Det som är lite krystat med det här jobbet är att man måste kunna gå runt, samt hjälpa människor. Ta pengar från folk och inte komma någonvart med dem är inte okej.
Du måste ställa frågan oavsett. Led in på frågan, fråga om han haft många sådana skador och sedan frågor du hur lång tid tog det för DEM att bli bra för då borde han ha informationen till hands, sedan går du tillbaka till dig
11 april, 2011 at 23:16 #386774Anonym anvandareMemberThanks, jag ska definitivt göra det…en behandling till iaf … och ja, jag förstår dilemmat du pratar om.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.