- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Dåliga besked, nerver paj mest troligt
Var till läkare igen igår med min undarm…. första svängen blev domen musarm, fick denna gång komma till en mer specialicerad läkare som kunde kontatera att jag har nervskador i underarmen och kanske i handleden. Ska göra en neuroligisk undersökning med nålar och ström för att konstatera exakt var nervskadorna sitter. I värsta fall sitter det i handleden och då skulle det bli operation. Om det inte sitter där så slipper jag bli opererad. Det ska iaf bli skönt att få saken utredd ordentligt. Läkaren konstaterade även att ja någon gång tidigare delvis eller helt har slitit av biceps och att jag mest troligt har en nervskada där vilket jag tycker låter rimligt. Tävlade i armbrytning tidigare och bröt arm utan att vara uppvärmd vilket ledde till att det small till ordentligt i armvecket och jag kunde inte träna ordentligt på nästan ett års tid. Detta hände dock för ca 8 år sedan, men jag kan fortfarande känna av det om man bryter arm ”på skoj”. Undersökningen skulle ske om ca 4 veckor så då lär man få besked…….. surt är det iaf…….
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY