- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Det kittlar i fingrarna.
Hej!
For nagra dagar sedan borjade det kittla ute i handen pa ett konstigt satt. Inte som en doming utan det bara kittlar och kanns konstigt vilket e riktigt irriterande. Det skiftar mellan ringfingret och lillfingret och ibland mittemellan. Det ar riktig jobbigt faktiskt, man vill bara bita/hugga av fingrarna!
Jag tror pa att det kan bero pa tva saker:
1. En triggerpunkt som jag haft lange i vansterskulderblad (det ar vansterhanden) som nu gjort att det kanns i fingrarna.
2. For nagon vecka sedan tog en golfboll for att ”massera” triggerpunkten vilket kan ha tryckt till en nerv. Jag la mig helt enkelt pa golfbollen for att se om jag kunde trycka till triggerpunkten. (Korkat i efterhand)
Vad later mest sannrolikt och vad kan jag gora? Jag bor for tillfallet i USA och kommer hem om 3 veckor. Lat saga att jag behover traffa en naprapat, ar det farligt att vanta med att fa behandling i nagra veckor? Kan det ga over av sig sjalv?
mvh
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY