Dunkningar i huvudet

Home Forums Skador och rehabilitering Dunkningar i huvudet

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author

Hej .. det är så att när jag är på gymmet och kör tungt så får jag helt plötsligt världens dunkningar i bakhuvudet och dom försvinner inte förens nästa dag typ efter att man sovit . Dessa impusliva dunkningar kan man inte glömma , man känner i hela huvudet ”DUNK DUNK” , det förstör min träning för jag kan omöjligt inte träna när jag väl har fått det :( . nån som vet vad det är för fel eller ? tack på förhand

Har det med… Ingen aning varför. Får det först o främst när jag går.

okey ,, sjukt irriterande , hur l

Sen kanske 10 årsålder lr såt. Har kommit o gått. Har ingen som helst aning vad det beror på….. får sjukt ont i huvet när jag går i trappor också. Antar att nåt e löst i huvet!

hmm okey .. ska shecka upp detta. ska till sjuksyrran

ZoRTeP wrote:
    hmm okey .. ska shecka upp detta. ska till sjuksyrran å fråga varför detta händer .. och måtte detta bara vara tilfälligt för jag måste vara upp pumpad tills juni

upp pumpad tills juni? :p

ZoRTeP wrote:
    hmm okey .. ska shecka upp detta. ska till sjuksyrran å fråga varför detta händer .. och måtte detta bara vara tilfälligt för jag måste vara upp pumpad tills juni

Beach 2006 börjar redan i maj…8)

haha :P aa , men jag är i grekland i juni ;)

ZoRTeP wrote:

cykelpump i röven :emo-thumb

jag får eller rättare sagt fick ofta när jag var yngre huvudvärk där de kändes som hjärnan slog mot kanterna men de var ett tag sen jag kände de nu. hjärnan kanske växt på plats :p , eller så har huvet skrumpnat ihopa

Jag får det när jag kör benböj, speciellt benböj med stången på bröstet!
    Borde väl ha att göra med att det blir högt blodtryck i skallen…..kanske?

mjoo ,, jag tror ocks

Hade liknande problem sj

jaa tack för svaret,, jag ska testa det , för det är nog det första problemet jag har när jag tränar , tycker konstigt nog att jag presterar bättre när jag håller andan :( . så det kanske e 1 själ till att mitt huvud exploderar :P
    Jag brukar inte värma upp förutom när jag gör övningarna med lätta och ökar i vikt ! fyfan , det har gått 3 dagar , nu är det mest lätta dunkningar ajg känner av . kmr nog slutat helt om 2 dagar skulle jag tro…

min förra tränings kompis fick så och det visa sig vara ansträngningsmigrän. Det kom när han körde bröst tugnt sen fick han det så fort han börja träna. Vet inte fall det är de du har men det låter rätt lika :(

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.