Fallskada

Home Forums Skador och rehabilitering Fallskada

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Denna skadan är väl inte direkt träningsrelaterad men igår ramlade jag igenom ett tak när vi skottade snö på jobbet föll ner ca 4 meter och landade på singel hade en del smärta direkt efteråt och var lite yr men kunde ställa mig upp av ren reflex direkt efteråt på akuten kunde dom inte konstatera några skador och sa att jag hade en sjuk tur dom sa att jag skulle vila från träningen så länge det gjorde ont i nacke/rygg regionen men gav ingen tid för hur länge därför undrar jag om någon kan ge mig råd på vad som är lagom vila kan tillägga att jag inte har ont någonstans idag :) fast det där jävla träningssuget är hårt :P

ok så då skulle det inte finnas några hinder för att träna rygg på fredag fast jag kommer nog att vänta tills nästa vecka med att lasta på i marklyft och shrughs igen vill inte belasta nacken för mycket eftersom jag känner mig rätt stel där men 50% av normala vikten gör nog bara gott för att mjuka upp?

Tack så mycket för hjälpen gött att veta att man får råd från nån som kan sin sak :up:

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.