- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Förkyld?!
Tja!
Jag har tränat seriöst på gymmet sen en tid tillbaka. Jag är på gymmet 4ggr/vecka. Jag tar Gainer Pro efter varje träningspass och Kreatin Monohydrat varje dag sen 4 veckor tillbaka. Mitt träningsprogram ser ut såhär:
Måndag- Ben och mage
Tisdag- Triceps och bröst
Onsdag- Vila
Torsdag- rygg och biceps
Fredag- Axlar, mage och lite komplettering
Lördag & söndag- Vila
Mitt problem är att när jag vaknade imorse då hade jag ont i halsen och känner mig lite hängig. Jag vet att man absolut inte ska träna när man har ont i halsen och ar aldrig gjort. Jag undrar hur jag ska göra med mina tillskott och hur jag ska göra med mitt träningsprogram om jag håller upp med träningen tills jag känner mig helt återställd?
Tacksam för svar!
Jag brukar köra på med kreatinet även när jag är lite sjuk, sedan kör jag igång med
träningen precis som vanligt när jag är frisk. Men oftast tar jag det lugnt något pass
för att känna hur kroppen är dagarna efter.
Okej, så jag kör på med kreatinet. Och på måndag när jag (troligtvis) mår bra, så kör jag bara mitt måndagspass, eller?
Jamen, det tycker jag. Det som brukar vara småjobbigt är att hålla kosten, trots halsont
och sånt när man är dålig. Men gör så gott du kan, och glöm inte vattnet.
Lycka till.
Man får bestämma dig för att äta, bara:-)
Tack för svaren!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY