Förkylning

Home Forums Skador och rehabilitering Förkylning

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Tjena! undrar en sak, tror ni det är okej at träna när förkylningen håller på att lägga sej ? Tröttnar på att sitta hemma:(

Skall jag vara ärlig så vågar jag inte riktigt svara hade jag suttit i din situation så hade jag faktist vilat

I en hel vecka nu har ja haft en väldigt jobbig förskylning, men de värsta har gått bort nu, så nu har ja börjat träna igen, kanske inte så smart igentligen eftersom jag inte e helt frisk men men !

Dahnne wrote:
    I en hel vecka nu har ja haft en väldigt jobbig förskylning, men de värsta har gått bort nu, så nu har ja börjat träna igen, kanske inte så smart igentligen eftersom jag inte e helt frisk men men !

HEHE precis samma som för mej :( orkar inte sitta hemma heller, men men imorrn blir det gymmet!:emo-thumb

kepp wrote:
    Tjena! undrar en sak, tror ni det är okej at träna när förkylningen håller på att lägga sej ? Tröttnar på att sitta hemma:(

Vad är det du ska träna? Styrketräning?
    I så fall, kör lätt tills du e helt frisk & kan ta i mer, hoppas bara du inte har nån feberkänning för då kan det gå sämre.;)

Om du känner dig pigg trots det andra…så kör en halvtimme (lugnt!) på löpbandet och ta en bastu efter…. Är man fortfarande sjuk så brukar det blomma ut igen dagen efter… är det åt andra hållet så brukar det släppa istället….

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.