Framåtroterande axlar – Är dessa övningar bra och frekvens? Home › Forums › Skador och rehabilitering › Framåtroterande axlar – Är dessa övningar bra och frekvens? This topic is empty. Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total) Author Posts 29 juni, 2015 at 13:03 #107368 Anonym anvandareMember 29 juni, 2015 at 13:03 #1083525 Anonym anvandareMember Jag har problem med nacken o ryggen pga framåtroterande axlar och detta vill jag ta tag i ordentligt nu. Hittade följande övningar och tänkte höra om någon testat dessa eller vill rekommendera andra: http://www.xn--hemmatrning-r8a.se/ovningar/traning-som-motverkar-framatrullande-axlar Hur ofta bör man utföra de här övningarna? Ska jag pausa att träna bröst o axlar under en tid framöver? 7 december, 2015 at 00:55 #1083958 Anonym anvandareMember Tjenare, Om du har problem med framåtroterade axlar så bör du kanske stretcha tillbaka axelmuskulaturen med externa rotatorkuff stretchar. Author Posts Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total) You must be logged in to reply to this topic. Log In Username: Password: Keep me signed in Log In