- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Gymma efter tatuering
När kan man börja gymma igen efter man tatuerat sig?
Jag gaddade mig i lördags, börjar bli rastlös=D
Här är den btw:)
[img=http://rrockygirl.se/wordpress/wp-content/uploads/ninastatt.bmp]tack på förhand
Riktigt snygg tatuering du. Gillar när tjejer går lite längre än de vanliga traditionella små tatueringarna..
verkligen snygg!
så länge du smörjer den ordentligt så ska de nog inte vara någon fara. om du känner att de stramar väldigt mycke eller börjar ömma så bör du ta de försiktigt. jag tränade redan dagen efter jag gaddade mig sist. känn efter å lycka till.
ps: riktigt nice gadd
Mvh Dragon
Det ska du nog fråga han som gadda dej om du vill veta säkert:P men som han ovanför sa..smörja in å kör så det känns bra:)
Ps: Nice gaddning
ja prata med min tatuerare om det förra veckan o han sa att ja kunde gymma dagen efter gaddningen sålänge jag inte dunkade skivstången på tatueringen eller bastade efteråt.
Jag har aldrig haft något träningsuppehåll när jag tatuerat mig. Har aldrig varit några problem. :emo-thumb
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY