Halsfluss

Home Forums Skador och rehabilitering Halsfluss

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Så glad över att ha kommit igång med träningen igen, hann träna 3pass så åker man på halsfluss (maximal otur)… Men men det var i måndags och nu känner jag mig såpass kry att jag skulle kunna köra igång på måndag igen.

Men för att inte råka ut för nåt värre är jag lite undrande till om det är lugnt att börja igen? äter ju penicillin fortfarande och ska göra det i 6 dagar till.

Nån med lite råd?

Tack

/Micke

vänta några dagar till. jag ar varit förkyld i nästan två veckor. trodde de var bra i onsdags. inte haft ont i halsen på två dagar. tränade. och i torsdags kväll fredag morron var jag lika kass igen. så vänta några dagar….

Halsfluss är ingen höjdare. Har känt av lite halsont hela förmiddagen, hoppas verkligen att jag slipper bli sjuk. Åkte på en halsfluss för en månad sedan, skulle ju vara ett helsike att behöva åka på en igen. :

Halsfluss är aldrig roligt:evil: . Jag vet av egen erfarenhet hur svårt det är att låta bli att träna, speciellt då man ätit penecilin några dagar och känner sig fräch. Men man ska aldrig träna om man äter penecilin:nono: .Bit ihop och försök tänka att du får ta det som en välbehövd vila:lazy: . Du skulle bli mer besviken om det visar sig att du blir sjuk igen och måste ta en kur penecilin igen.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.