Home › Forums › Skador och rehabilitering › Har problem med värk i armen
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 mars, 2008 at 23:09 #74621Anonym anvandareMember4 mars, 2008 at 23:09 #590191Anonym anvandareMember
Har haft ont i höger arm i ca ett halvår, var hos läkaren för ca 3mån. sedan och han sa att det var inflamation i muskelfästet så nu har jag stretchat och käkat tabletter men det verkar inte att funka!
Det gör ont i armvecket när jag vrider armen och när jag böjer armen!
Vore skönt om någon känner igen sig och kan hjälpa mig för jag har inte tränat på ett halvår nu och saknar det! :what:
8 mars, 2008 at 00:46 #590192Anonym anvandareMemberrallyjocke wrote:Har haft ont i höger arm i ca ett halvår, var hos läkaren för ca 3mån. sedan och han sa att det var inflamation i muskelfästet så nu har jag stretchat och käkat tabletter men det verkar inte att funka!Det gör ont i armvecket när jag vrider armen och när jag böjer armen!
Vore skönt om någon känner igen sig och kan hjälpa mig för jag har inte tränat på ett halvår nu och saknar det! :what:
Blir rönken på tisdag8 mars, 2008 at 10:49 #590193Anonym anvandareMemberDu har väl vart innr på bootytråden för mycket:P
8 mars, 2008 at 16:04 #590194Anonym anvandareMemberÄr du säker på att det är inflammation? Testa annars att gå till en kiropraktor (men se till att välja en legitimerad).
Va själv ”sned” i kroppen förr, och inga läkare, sjukgymnaster osv fattade ngt ellr kunde göra ngt, men efter ngr ggr hos en kiropraktor så var jag bra.
9 mars, 2008 at 02:25 #590195Anonym anvandareMemberBetty wrote:Är du säker på att det är inflammation? Testa annars att gå till en kiropraktor (men se till att välja en legitimerad).Va själv ”sned” i kroppen förr, och inga läkare, sjukgymnaster osv fattade ngt ellr kunde göra ngt, men efter ngr ggr hos en kiropraktor så var jag bra.
det är läkaren som säger att är en inflamation men jag tycker att det borde ha försvunnit efter ett halvår men det är inte säkert att det går över så fort säger dom, ska invänta rönken sedan får jag väl ta saken i egna händer!
14 mars, 2008 at 07:08 #590196Anonym anvandareMemberLåter som en variant av tennisarmbåge (har samma sak själv). Kroniska inflamationer är jätte svårt att bli av med. Nålar i armen har hjälpt mig mycket. Det är bra att gå till en sjukgymnast, önskar bara att jag gjort det tidigare. Lycka till!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.