- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › hårdare, snabbare.
Hej
Jag får som mitt hjärta ducnkar snabbare och hårdare det känns även som jag kan känna hjärtat när det händer om ni förstår vad jag menar. Jag tog inte det här på så stort allvar först i dag egetrsom jag bara trott det är vanlig hjärtklappning.
Men idag nästan alldeles nyss så fick jag som en attack hjärtat slog snabbare och hårdare, kändes nästan som det slog 6 slag på 1 sec, sen fick jag även in midre luft känndes det som och att det tryckte lite mot bröstet som om hjärtat var för stort ungefär.
Nån som vet vad det kan va? vart faktiskt lite skraj när attacken kom idag.:what:
Om du känner en oro är det värt att kolla upp anser jag. Själva oron i sig påverkar ju hjärtslagen så det kan ju mycket väl bli en ond spiral av hårdare hjärtslag som gör dig rädd som får hjärtat att slå etc.
Jag fick samma sak ofta när jag gick i högstadiet. Hade spelat mycket fotboll förkyld så jag blev orolig. Mitt EKG var fullständigt normal och inget fel hittades. Men det var ju skönt att få det utrett i alla fall.
det är troligen extraslag som är helt ofarligt,det kan kännas som att det hoppar över ett slag eller fler.
Blir och gå och kolla upp det lika bra.
thanks för svaren med!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY