- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Ilningar i musklerna/skelletet
Tjena.. har varit hoss doktorn och har pricis kollat mitt hjärta.. För jag har haft bröstsmärtor i 7 dagar i rad nu… Jag hade b.la för högt blodtryck och resten ska jag få reda på måndag..
De har också börjat ”ila” i skelettet när jag tränar… och det händer bara i vänster armen.. Och jag har börjat på ont i leder och skit:S som om att man är sjuk fast jag inte är det.. Om ni förstår vad jag menar ?? att man har ont i kroppen.. SÅ känns de pricis… Nån som har nån aning på vad detta kan vara?
De har också börjat ”ila” i skelettet när jag tränar… och det händer bara i vänster armen.. Och jag har börjat på ont i leder och skit:S som om att man är sjuk fast jag inte är det.. Om ni förstår vad jag menar ?? att man har ont i kroppen.. SÅ känns de pricis… Nån som har nån aning på vad detta kan vara?
Detta ska utredas av läkare, inte här. Ge läkarna ALL information och låt dem sköta utredning av dina symtom!
Jag har varit hoss Läkarna givetvis… Dom vet inte vad det är.. dom säger att jag ska vila… Jag undrar om nån annan har haft detta? kan vara överträning? träning vid förkylning?
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY