- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Inflammerad axel/biceps fäste
Jag har nu haft problem med de här i cirka 2 månader utan att de blivit något bättre så tänkte kolla om någon har några tips här.
För cirka 2 månader sen fick jag ont i min axel efter jag kört bänkpress. Gick till en legitimerad kiropraktor veckan efter och han sa att jag har fått en inflammation i ett biceps fäste som sitter i axeln. Han sa att de inte finns några behandlingar utan att vila och ipren/voltaren är de enda jag kan göra.
Men nu 2 månader efter har jag fortfarande ont i vissa lägen, finns de någon här som har haft samma problem eller vet något jag kan göra?
Börjar bli desperat.
Ha en bra dag!
Tjena, jag har precis samma problem, gå till en sjukgymnast är mitt råd.
Det viktiga är att ta reda på varför du har fått inflammationen, det kan vara en axel instabilitet tex. som ligger bakom. Jag själv får tex. alltid ont när jag sover, kan man få bort dom moment som gör att du får ont, som sömn eller vissa aktiviteter kan man sedan börja jobba med att korrigera det fel som orsakade inflammationen.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY