Jävla armbåge!

Home Forums Skador och rehabilitering Jävla armbåge!

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Hej, tänkte kolla med er om ni upplevt samma sak, jag har känt på min högra armbåge att det känns som ett jack men ej på vänster, är inte röd/svullen eller något liknande, de smärtor jag har är när jag knyter handen och sträcker fullt ut, kollade med lsjukvårdsupplysningen och hon sa att det var inflammation och att jag skulle käka voltaren + alvedon i 1½ vecka vilket jag gjort utan resultat, nån som upplevt något liknande och isf hur repade ni er?

såg att jag inte fått något svar, kan säga att jag uppsökte läkare igår, han såg ingen direkt inflammation, det var inte rött/svullet/varmt eller liknande han kände även lite på lederna vilket ytligt kändes bra, idag har jag även gjort en röntgen och allt såg bra ut med ben skelettet, så jag undrar vad fan det kan vara, körde lite biceps/triceps igår och det gjorde ont som satan

nejdu nån hypokondri är det inte tal om, han nätt och jämt spänna armen, det jag tycker är så konstigt är att med voltaren + alvedon + vila en vecka så borde det ju lindrats en aning vilket det inte gjorde, och att det är något fel förstår jag nog det jag vill veta är om nån har haft något liknande

Jag har fått det exakt samma, fast i vänster armbåge, fick utskrivet en ”diklofenak” ( voltaren ) kur av läkaren som sa åt mig att vila i 10 dagar, så hoppas det går över efter det. För tillfället går de inte köra mer än några set av vilken övning somhelst med vänsterarmen innan man får avbryta, hoppas att vilningen ger bot.

Om du nu måste träna så testa någon tigerbalsam och en armbågsvärmare att köra med. Vissa vet inte när det är dags för att vila (inkl mig själv).

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.