Kan inte räta ut armen

Home Forums Skador och rehabilitering Kan inte räta ut armen

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

Och ja, jag är väl en god nybörjare på detta med gym :) Har tidigare bara spelat fotboll sen jag var 5 år på en hyffsad nivå och de skadorna kan man ju trots allt tackla.

Men vad är detta? Helt plötsligt efter ett pump-pass på armarna så kan jag inte ens sträcka ut armen utan att behöva lägga mig på marken och skrika samtidigt som jag försöker. Det gör grymt ont precis i början vid armbågen runtom upp på överarmen.

Något som nybörjare råkar ut för ofta? Och vad är det?

Jag fick också så förut. Får det när jag tränar biceps och känns precis vid armväcket. Det kommet att kännas som en träningvärk där i några dagar kanske. Sen går det över. Om det är samma sak som jag hade dvs.

Så fick jag oxå efter jag kommit igång med min träning igen efter sommarlovet. Det går alltså inte böja ut armen, riktigt jobbigt faktiskt.
    Körde du ett tungt pass eller ?

okej bra om det nu är det du hade.

jo jag körde nog ett alldeles för tungt pass för att vara första gången på ett tag som jag väl tränade. hade rätt gott med vikter på skulle jag tro för att vara jag under min nuvarande hälsa.

Jag e cepe..sorry fel inlägg

Låter som att du har fått träningsvärk. :)

Jo träningsverk skulle jag gissa på jag med. Har du inte haft ett tungt bicepspass på länge så kan de kännas rejält

Yeah, tränat hårt på en gång =D den känslan e skön ju haha ! d där kmr sitta där ett tag !

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.