känsla av förkylning

Home Forums Skador och rehabilitering känsla av förkylning

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Är det nån som kan ge mig råd:(
    Precis när jag kommit igång med min träning igen, efter skilsmässa, husförsäljning o flytt så har jag nu tränat på allvar igen i ca en vecka.
    i morse märkte jag att jag kände mej förkyld, det blir ju jämt såhär när jag kör hårt, :(
    Hjälp vad ska jag göra?? Jag vill ju inte sätta igång o vila i en vecka nu när jag fått igång systemet igen..jag älskar att träna.

Min kost ser ut såhär:
    Frukost: Fullkorns mackor 2 st med lätta, apelsinjuice, vitamintablett (ACO Kvinna) kaffe
    Till gymmet
    Lunch alt. kyckling/bulgur, köttfärs/tomatsås, elr. nåt liknande
    Middag: yoghurt, (macka)

Sen en timmes promenad.
    Jag försöker också gå ner i vikt, har lyckats nu från 90 till 85 sen är jag 163 cm lång.

Tips , tack:)

Jag brukar framförallt vila! I matväg brukar jag äta lax, blåbär, samt göra en (äcklig) brygd gjord på 3 grönt te påsar, riven ingefära, några vitlöksklyftor, pressad citron.

Men som sagt se till att vila och äta ordentligt, så blir det nog bra snart!

Nice :)
    Det ska jag prova, tack!:up:

Glutamin tycker jag funkar kanon när man tränar Hårt och lätt blir sjuk! Fler av mina vänner tycker likadant.

Sitter med samma problem just nu.. fick en jävla störande hals ont igår efter bad+ kall vind. Känner att jag skulle ha orken till att kunna köra ett pass men som sagt det är la lika bra att vila så man blir 100% + att äta smart under några dagar så man känner sig fit for fight så man inte förvärrar skiten

Abstinens inc T_T

Nice, tack! Inköp av glutamin ;)

malawiglenn wrote:
    dock utan vetenskapligt stöd…. kan vara värt att poängtera

Jaså? Det saknar inte helt vetenskapligt stöd. Det finns många studier med motsägande resultat gällande glutaminets effekt på immunförsvaret.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.