- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Kittlas
Hej! Det är så att jag har vilat i en vecka nu från träning pga att ja haft så att de kittlas i halsen så jag hostat. Nu är det itne mycket kvar av det men vad tycker ni? Kan man träna när de kittlas i halsen? Det försvinner när jag dricker något eller tar en halstablett så jag undrar om det kan vara något som bara jävlas lite. Kan nämna att det jag ska träna är löpning, har tänkt köra ett lugnt pass! Kan jag träna eller ska jag vila någon dag till?:ph34r:
jag skulle ta det säkra före det osäkra. du har mer att förlora om nåt går snett, än du har att vinna om det går bra. vila några extra dagar
Tackar! kändes mycke bättre idag, knappt hostat något de enda var sån där hosta som man får när förkylningen släpper så jag var ut och sprang väldigt lugnt och hostade ut lite slemm! Så nu är jag prima! Men blir lugn träning hela veckan.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY