- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Klump i bröstet, är bröstet feltränat eller är mitt bröst format så?
Hej!
Har efter en kortare tids gymmande upptäckt att jag har en klump som går lodrätt i kanten av det högra bröstet, vid ”mitt triangeln”. När jag spänner bröstet så syns den och den känns egentligen mer eller mindre som en muskel. Jag trodde vid första skeendet att det bara var någon överbelastning, men nu har jag haft den i cirka 5-6 månader.
Jag gick till en läkare som sa att det var mitt bröst som var format så vilket var skumt, jag menar bröstmusklerna går väl vågrätt, samt att då borde den här klumpen även finnas på andra bröstet. Jag såg dock på läkaren att hans engagemang inte var på topp, och kände att det inte var någon mening att ödsla min tid på honom. Kan även nästan spänna den när jag spänner hela högra armen vilket gör att den sticker ut. Någon som har någon aning om vad det kan vara, och vad man kan göra åt det isåfall?
Och om det nu skulle vara så att jag har tränat fel vilket har utvecklat en muskel där, vad ska jag göra??
Svar uppskattas, börjar verkligen bli desperat! Tack på förhand
Du är mutant den nya generationen ^^
Haha, ja det hade varit nåt – på både gott och ont. Men man börjar ju bli nervös när man inte vet…
En bild säger mer ….
Bröstcancer?
Gyno
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY