Klydd med foten!

Home Forums Skador och rehabilitering Klydd med foten!

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

:up:

Robert Borg wrote:
    Fråga:
    Undrar om någon har haft liknande problem, känner till vad det kan vara eller har nått tips om hur läkningen kan påskyndas?!

Problem:
    Fick problem med foten i slutet av SM-deffen pga alla långa runder man gick. 3x50min o 1,5h träning 6ggr/vecka till 2000kcal hela sista månaden tog ut sin rätt! Känner värme o ibland stickningar i muskeln/lederna under fotknölen på insidan av höger fot o bak på insidan av hälen efter att man gått en lång promenad. Går man dessutom i lutning, t.ex på bandet, knakar de i foten just där osså! Och sittande vadpress går inte att köra för då knakar det hela tiden o jag känner att det förvärras. Kan osså kännas lite stickningar ibland när man e kall om foten, men då e de en annan sorts vassare stickningar. Har tatt de lugnt med promenaderna o vadträningen nu i ett halvår o det har blivit lite bättre, men inte läkt! Det gör inte ont o går att leva med, men vem vill ha en liten skada som gör att man inte kan plåga sig så hårt som man verkligen vill?! O de kan ju kanske bli värre till sist! Och att gå till en läkare kostar pengar och det känns verkligen inte lönt bara för att få höra nått man redan vet;
    – Du får ta de lugnt med träningen o hitta alternativa övningar. =)

Är väldigt tacksam för alla seriösa svar!

Tjänare Robban!

Jag kan ju titta på foten nästa gång vi ses på gymet.

:up:

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.