- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Klydd med foten!
:up:
Problem:
Fick problem med foten i slutet av SM-deffen pga alla långa runder man gick. 3x50min o 1,5h träning 6ggr/vecka till 2000kcal hela sista månaden tog ut sin rätt! Känner värme o ibland stickningar i muskeln/lederna under fotknölen på insidan av höger fot o bak på insidan av hälen efter att man gått en lång promenad. Går man dessutom i lutning, t.ex på bandet, knakar de i foten just där osså! Och sittande vadpress går inte att köra för då knakar det hela tiden o jag känner att det förvärras. Kan osså kännas lite stickningar ibland när man e kall om foten, men då e de en annan sorts vassare stickningar. Har tatt de lugnt med promenaderna o vadträningen nu i ett halvår o det har blivit lite bättre, men inte läkt! Det gör inte ont o går att leva med, men vem vill ha en liten skada som gör att man inte kan plåga sig så hårt som man verkligen vill?! O de kan ju kanske bli värre till sist! Och att gå till en läkare kostar pengar och det känns verkligen inte lönt bara för att få höra nått man redan vet;
– Du får ta de lugnt med träningen o hitta alternativa övningar.
Är väldigt tacksam för alla seriösa svar!
Tjänare Robban!
Jag kan ju titta på foten nästa gång vi ses på gymet.
:up:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY