- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Knakande knän och höfter :S
Är en tjej på 16 år.
Har lite problem med ett knakade knä och höft. Har varit hos en läkare men denne fann inget och rådde mig till att forsätta röra mig.
Undrar bara om det kan vara som så att jag äter för lite fett? Har nämligen hört att fett smörjer lederna…
Vill också gärna veta om jag förstör min kropp, äter nämligen inget smör på mackan eller ost, dricker dock mjölk och äter fil (1,5 %) dagligen.
Mina mål är att gå ner lite i vikt och skaffa muskler och jag känner mig redo att ge allt! Jag behöver dock ett träningsprogram och även hur jag ska äta och så…
I nuläget tränar jag friskis, går promenader och springer åtminstone en gång i veckan. Har tränat fotboll och har tänkt börja med det igen.
Men till våren hägrar ännu mer härliga aktiviteter=)
Känner mig så fruktansvärt ovetande i detta! 😮 Så om någon vill dela med sig av sina kunskaper vore jag otroligt tacksam!!!
Hälsningar från ett korkat barn
God jul förresten^^
Kör glukosamin skitbra för leder
Tack för tipsen, har då bara en följdfråga: Hur får man tag på glukosamin? Och vad är det för något? 😮
Du hittar Glucosamin på Apoteket.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY