knakande/hoppande axel

Home Forums Skador och rehabilitering knakande/hoppande axel

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

när jag trycker axlarna framåt eller när jag kör latsdrag så knakar de till i mina axlar/nyckelben. vet inte om det är farligt men det känns jävligt äckligt iallafall, någon som haft något liknande problem och vet ifall det går och få bort? e rädd att jag sliter på något när de knakar o så..

Jag har något liknande i bägge mina axlar, speciellt den vänstra. När jag roterar bakåt så knakar det och flyttar sig. Gissar på att det är löst bråsk eller nåt. Har inte ont eller så men de kan störa muskelkontakten när jag tränar axlar så lite irriterande är det allt. Jag har haft det i flera år och det har inte blivit värre, då hade kroppen sagt ifrån. Är väl bara till att gå till en ortoped eller liknande om du vill ha reda på mer eller få hjälp med det.

Jag har det oxå….o mig har det påverkat jävligt negativt…..6 mån träning med gummiband!MITT problem var/är att axeln e överrörlig o kommer ur sin ”bana” vilket medför att senor/muskelfästen liksom dras ut….vilket gör att jag får inflamationer!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.