Knäproblem

Home Forums Skador och rehabilitering Knäproblem

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Tjena har haft knäproblem en längre tid efter en snabb vridning i mitt högra knä.
    har gjort en vanlig röntgen och där såg dom inget ocn nu har jag även gjort en MR och dom hittar inget.
    Jag har ont i mitt knä när jag lägger min tygnd på den och böjer det fram.

Är det någon som har haft något som är liknande? så är jag tacksam för svar.
    Mvh Dansken

Tja, har haft knä problem i en långtid. jag har varit på läkarbesök efter läkarbesök och har skickats till sjukgymnaster och f*n och hans moster. Ingen av dessa kunde hjälpa mig. men efter ett par år så hittade jag en knöl som gled över knäskålen när jag böjde knät, så jag gick till till ännu en sjukgymnast/läkare och då kom de fram till att på högra knät var det en stort jävla ärrbildning över hela leden som ligger på yttersidan av benet. och på mitt vänster knä så hade menisken spruckit.
    Får ont om jag sitter trångt förlägne tex på biosalonger eller i bilen.
    Tyvärr vet jag inte vad tid problem är men uppmanar dig att gå till en läkare och be om hjälp där.

Säker på att du inte har vilat knät och utan fortsatt köra på rätt tungt?

har troligen kommit fram till det nu, gick till en naprapat och det är en muskel som sitter på insidan av låret och går ner bakom knäet om jag fattade rätt. så med massage och lite annat så känns det bra nu igen i knäet ska vänta några dagar innan jag vågar testa knäet, ska bli skönt att komma igång med lite benträning nu efter 7 månaders uppehåll

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.