- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Knät beter sig konstigt
Hallå, under dom senaste 2 veckorna har mitt vänstra knä bettet sig underligt det började med att på morgonen när jag gick upp så kännde jag en ilning presis under knäskålen sen gick det över efter 5-6 sekunder samma hände en gång på dagen sen en dag på kvällen, Det upprepade sig i 2-3 dagar. Sen slutade det i en vecka.
Nu sen igår kom det plötsligt tillbaka fast nu håller det i sig i timtal ungefär 2-3 timmar inte samma ilande smärta men en lätt känsla av ilande, jag var hoss systern som sa vänta 1 vecka och se,
Har ni någon aning vad detta kan vara ?, Eftersom jag tränar taekwondo och har ansträngt mig riktigt mycket ibland i benen kan det vara beninflammation ?
Fast det är ju bara det ena benet. Känner det även när jag är stilla nu med. Jag har inga bra knämuskler kan jag medge och dålig balans har jag också om detta nu skulle underlätta jag
Jag kände däremot en gång en jäkla smärta i det andra benet också en dag när jag gick ner och ansträngde det men det gick bort dagen efter och har inte upprepat sig.
Jag är 16 år och detta kan kanske ha och göra med att jag växer ?
177 cm lång
68.5 kg
Tack … Max:what:
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY