kroniska influensasymptom :O

Home Forums Skador och rehabilitering kroniska influensasymptom :O

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Har nu i ca 4 veckor haft influensasymptom med stickningar i kroppen feber smått halsont svullna och extremt ömma lymfkörtlar har inte kunnat träna överhuvudtaget känner mig bara trött och lealös sover mycket mer än jag bör göra kan bli upp till 15 timmar i sträck många av veckans nätter har ringt till vårdcentralen 3 gånger men har bara fått råd om att vänta en vecka till och se varje gång någon som kan svara på om jag bör vara orolig och åka in till akuten eller om jag bara ska fortsätta vänta?

Har du haft feber av och till i 4 veckor bör du defenitivt uppsöka en läkare. Svullna lymfkörtlar talar ju för att du har någon form av infektion i kroppen, och vore det en normal förkylning vi pratar om borde den gått över efter så lång tid.

Förmodligen ingenting att oroa sig över, men besök en läkare så du får hjälp med ditt problem.

ok får väl ta och dra mig in till akuten lite senare för vårdcentralen tar inte emot mig pga någon idiotdoktor som inte tycker det är nödvändigt så länge jag e uppe på benen :O

Stackare!
    Har haft liknande symtom i ca 12 veckor nu, men klarat mig från feber! Men lymfkörtlarna och mandlarna har varit och är svullna som satan.. Ändå har dom inte hittat något fel förutom halsfluss och infektion som jag fått antibiotika för, 3 gånger!!
    Inget hjälper än så länge :(

Dom har inte hittat ngt fel på mig ännu blev hemskickad från akuten efter att jag fått förklarat att jag inte ska gå dit om det inte är allvarligt var fan ska man ta vägen ?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.