- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › läkare
Hej.
Undrar om man kan gå till vårdcentralen för axel skada för att få en remiss till en som är bra på den skadan. Har ingen lusst att betala dyra pengar. Eller kommer vårdcentralen skicka mig till nån usel ?
Knakar för mycket axlarna, mycket brosk. Överbelastnings skador är jag säker på att det är. Kan inte köra tungt för då kan dom hoppa ur. Kört rotator kuff träning i lver ett halv år nu, det har blivit lite bättre men nu verkar det inte bli bättre en så här.
/Mvh G
Gör ett försök.
Min egen erfarenhet är att det är lite av ett lotteri – ibland har man enorm tur och får en väldigt bra läkare remitterad och ibland går det helt åt skogen.
Det bästa är nog om du redan känner till namnet på en bra läkare du vill komma till. Du kan då försöka få vårdcentralsläkaren att remittera till just denna.
Våga ”bråka” för din sak om du möter motstånd och lycka till!
stämmer bra de där. har råkat ut för en del sånna där roliga saker. en läkare klantade sig rejält å missade en utav mina knäskador på röntgenplåt, han var la trött eller nåt.
Ok… tack.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY