Liniment

  • This topic is empty.
Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #707484
    Cichlidae wrote:
    Jag känner knappt någonting när jag stryker på det. Visserligen har jag masserat rätt hårt dom flesta gångerna, ska teste nu utan att gnugga in det. Jag köpte för övrigt varianten på burk, såg att det fanns ett ”stick” också som man kunde ha, men det verkade väldigt oekonomiskt att köpa, fast den kanske funkar bättre?

    Första gången jag använder liniment sedan… ja, jag vet inte när. Men jag minns att morsan smetade på mig klassiskt tigerbalsam när jag hade stukat mig när jag var liten och det brände extremt mycket mer än detta.

    Nu vet jag inte riktigt om liniment är rätta vägen att gå för att få ordning på axeln igen, men om det kan påskynda läkningen lite grand så är jag nöjd. har gått tre veckor nu och det går låååååångsamt långsamt framåt.

    Hästliniment vore skoj att testa. låter som rejäla grejor i alla fall.

    Vet inte om det är skilnad på Linex i burk eller på stift men den du har är det nog fel på, Man känner av Linnex!
    Första gången jag provade Linnex så drog jag två lager på benen innan ett ben pass trodde jag skulle dö.
    Känndes som om huden bränts bort fick gå ut o gå i 2 timmar i tunna shorts för att kyla benen:)
    Men nu har jag lärt mig att använda det på rätt sätt, and i Love it!

    Prova din burk på en kompis känner han inte häller av något så är det fel på din burk…

    Snackade en gång med en travtränare om Linnex o han tyckte att Linnex o hästlinement var likvärdigt..

    Väldigt smidigt med stiftet!! Inget kladd:up:

    #707485

    Har också Linnex, blev röd som fan första gången jag körde med det sen blev det bra andra gången, verkar som att kroppen måste vänja sig med det! :)

Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.