Ljumskbråck = Lägga ned styrketräningen

Home Forums Skador och rehabilitering Ljumskbråck = Lägga ned styrketräningen

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Xavier wrote:
    Haha, lindmark och cagiva… ni är helt tokiga :D

Haha tokigt är att lyfta massa tunga vikter för att sedan ställa tillbaka dessa på samma plats :|

Cagiva wrote:
    Jag fick fel diagnos så blev felopererad. Sedan när jag väl skulle bli oprerad så slutade kirurgen på sjukhuset. Haha, så jag fick vänta lite över 2år.. körde så tarmarna ploppade och la sig i kläm ut ett par gånger. Ilfart in till akuten och trycka tillbaka tarmarna.

När jag väl opererades så blev skiten infekterat och sprack upp efter att stygnen togs. Men efter det var allt kalas. Du får akta dig för att använda bälte dock, annars är det bara att gymma på!! :up:

Ja det var ingen rolig syn då du låg på golvet och kved när vi kört marklyft på 200kg:(

Cagiva wrote:
    Jag fick fel diagnos så blev felopererad. Sedan när jag väl skulle bli oprerad så slutade kirurgen på sjukhuset. Haha, så jag fick vänta lite över 2år.. körde så tarmarna ploppade och la sig i kläm ut ett par gånger. Ilfart in till akuten och trycka tillbaka tarmarna.

När jag väl opererades så blev skiten infekterat och sprack upp efter att stygnen togs. Men efter det var allt kalas. Du får akta dig för att använda bälte dock, annars är det bara att gymma på!! :up:

Ja det var ingen rolig syn då du låg på golvet och kved när vi kört marklyft på 200kg:(

Cagiva wrote:

Ja det är lite mysigt att trycka tillbaks tarmarna. haha Jag fick stå mosa in det själv ett par ggr. Inte det mest behagliga man kan göra.

Fortress : :D :up:

Mattias L wrote:

Haha man kan ju inte sluta bygga bara för att läkarna är sega. Vad är det man säger?? Smärta är bara feghet som lämnar kroppen :nerd:

Lindmark wrote:
    Ja det är lite mysigt att trycka tillbaks tarmarna. haha Jag fick stå mosa in det själv ett par ggr. Inte det mest behagliga man kan göra.

Fortress : :D :up:

Nej verkligen inte, läkarna säger att det är samma smärta som tarmvred.

Tar upp denna igen. Jag lyckades ordna med en tid hos en kirurg på Ersta, måste säga att det gick fort ändå att få den tiden. fick lämna blodprover och kolla blodtryck och sånt. Denne kirurg sa att det var bara att köra så länge det kändes okej (Det har proffsen på Body redan sagt, borde jag kanske ha svarat? haha)
    Enligt syrran där blir det operation i augusti-september. Men det känns bra. Har vilat och levt uselt i mer än två veckor nu

Viewing 7 posts - 16 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.