Min axel, HJÄLP!!!

Home Forums Skador och rehabilitering Min axel, HJÄLP!!!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Hej har ett problem med min axel. Den ena är längre ner i förhållande till den andra nu. Kan det vara en muskelbristning? Har även lagt märke till att på samma sida som axeln är längre ner är latsen (vingarna) ganska mycket större!

Tacksam för hjälp :emo-thumb

Det låter lite halv skumt du.. du har inte lust att slänga upp en bild på hur det ser ut?

Har du sne ryggrad? I så fall är det därför. Du kan ha det utan att veta om det.

Jag har tyvär ingen bild. Men körde mage igår å stretchade en hel del å det verkar gått till sig hyffsat. Men ska kolla upp det i veckan :emo-thumb

Setk wrote:
    Jag har tyvär ingen bild. Men körde mage igår å stretchade en hel del å det verkar gått till sig hyffsat. Men ska kolla upp det i veckan :emo-thumb

Ok, Lyckatill!

Real wrote:
    Ok, Lyckatill!

Tack så mycket:D

Setk wrote:
    Hej har ett problem med min axel. Den ena är längre ner i förhållande till den andra nu. Kan det vara en muskelbristning? Har även lagt märke till att på samma sida som axeln är längre ner är latsen (vingarna) ganska mycket större!

Tacksam för hjälp :emo-thumb

har samma grej, har varit hos napprpat o sjukgymnast.. det är så ja e född höger axel e ca. 2,5cm längre ner än den andra… resulterar i att den högra latsen börjar dra tidigare i vissa dragövningar.. håll lite längre in med den armen där axeln e längre ner… kör lite mer övningar där man kör separat , varje sida för sig…detta har aldrig stört mej då det inte syns alls annars, förutom att latsen kan växa olika om man glömmer det på gym…

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.