Home › Forums › Skador och rehabilitering › Någon som vill ställa upp på intervju?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 februari, 2008 at 20:36 #75096Anonym anvandareMember18 februari, 2008 at 20:36 #592834Anonym anvandareMember
Hej!
Jag studerar på det idrottsvetenskapliga programmet där vi just nu läser idrottspsykologi. En uppgift i denna kurs är att intervjua en person som haft en mellansvår ( = mellan en vecka och en månads rehabiliteringsträning innan återgång till träning med maximal fysisk insats igen) eller en svår skada (= över en månads rehabiliteringstid innan återgång till träning med maximal fysisk insats igen)Eftersom jag inte känner/vet någon som haft en sådan skada så tänkte jag kolla om någon på Body eller Kolozzeums forum vill ställa upp på en intervju här i tråden eller över mail.
Intervjun består av 11 frågor varav de flesta handlar om psykologiska reaktioner före/efter skadan.
Jag skulle vara evigt tacksam om någon ville ställa upp
mvh: Sandra
19 februari, 2008 at 11:41 #592835Anonym anvandareMemberVill du ha med en som har fått lung/hjärt skador pga träning enligt läkarna så kan du skicka ett pm:)
19 februari, 2008 at 11:52 #592836Anonym anvandareMember[http://zonecapone.com/IN%20WAR%20WITH%20THE%20WEIGHTS.htm]
Call me…Im THE master of disaster!
ZONE
19 februari, 2008 at 12:07 #592837Anonym anvandareMemberZone det där sved lite va?
19 februari, 2008 at 12:20 #592838Anonym anvandareMemberBallPythoN wrote:Zone det där sved lite va?Nah..were old friends pain & me…
ZONE
19 februari, 2008 at 18:38 #592839Anonym anvandareMemberZone, jag blev helt snurrig när jag såg de där bilderna haha jag tål nog inte att se sånt
Jag gör så att jag lägger ut frågorna här så fort jag listat ut hur man kopierar från en pdf- fil (eller vad det heter), så får de som känner för det svara på frågorna Det är ju bara bra om flera svarar.
mvh
20 februari, 2008 at 17:53 #592840Anonym anvandareMemberNu kommer frågorna!
Intervjuguide – Idrottsskada och psykologi