Nått konstigt med knäet!

Home Forums Skador och rehabilitering Nått konstigt med knäet!

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Hej! Har under en tid ca 1,5 månad haft problem med ländryggen och bäckenet nerver i kläm o skit som har förstör min träning o vardag! Meeen nu efter mycket om och men har ja inte ont i ryggen längre efter jag var hos en naprapat 1 gång :emo-thumb , för ja har varit hos kiropraktor 4 ggr innan och det blev lite bättre men inte mycket för i början kunde ja knappt gå för ja halta som fan och hade sjukt sjuk! ont på nätterna kunde inte vrida mig en cm! Var inne och röntga ryggen och det visa sig att det var något litet med 2 diskar och sen något på vänster sida vid leden som går mellan ryggen och bäckenet vad ja fatta för , så dom har skrivit upp mig på en MR men nu är jag bättre fast när jag står i spegeln så är höger axel lite lägre än vänster , men nu har jag fått nått skit med högra knät :S har aldrig haft problem förut men , typ det känns som ett tryck i knävecket och precis under knäet eller ja nästan i hela knäet och det känns rätt stel, och sitter jag på huk känns det som knäet ska explodera :S Jag var lite nojig på blodpropp men jag vet inte skumt :/ och sträcker jag ut knäet så känns det stel i knävecket typ

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.