Home › Forums › Skador och rehabilitering › Ögon flimmer?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 februari, 2006 at 09:36 #94898Anonym anvandareMember14 februari, 2006 at 09:36 #1040738Anonym anvandareMember
Jag var ute och sprang igår och efter ca 6-7km så började jag se ”flimmer”?
Typ som man får om mna är antingen jätte trött eller om man kollar in i för stakt ljus eller liknande.. Vet ej riktigt hur jag ska förklara det..
Hoppas ni förstår :whistle:Som om jag hade blodsocker fall eller något annat liknande?
Någon som vet vad det kan bero på? och om det är något man ska oroa sig för?// Tobbe
14 februari, 2006 at 15:04 #1040739Anonym anvandareMemberTobbe_Z wrote:Jag var ute och sprang igår och efter ca 6-7km så började jag se ”flimmer”?
Typ som man får om mna är antingen jätte trött eller om man kollar in i för stakt ljus eller liknande.. Vet ej riktigt hur jag ska förklara det..
Hoppas ni förstår :whistle:Som om jag hade blodsocker fall eller något annat liknande?
Någon som vet vad det kan bero på? och om det är något man ska oroa sig för?// Tobbe
Jag har också fått sånt, tror inte du behöver oroa dig.
Om du upplever det ofta så kan du ju gå till doktorn då näthinneavlossning visar sig i liknande symtom.14 februari, 2006 at 16:47 #1040740Anonym anvandareMembermen kan det inte ha varit för att du var trött?som du själv säger blodsockerfall, eller kanske för lite syre till hjärnan.
Jag får sådär om jag tränar styrketräning hårt, typ dropset…14 februari, 2006 at 18:09 #1040741Anonym anvandareMemberHar hänt mig med en gång, hade sovit taskigt och ätit för lite.
Utmattning helt enkelt. Kör du deff eller någon annan diet?Mvh. // torvherk
14 februari, 2006 at 20:15 #1040742Anonym anvandareMemberMilia: jodå var ganska trött så kan mycket väl varit så..
torvherk: Jopp jag deffar just nu så man ligger ju på underskott och mycket cardio..
geo: Låter precis som det jag hade.. höll nog bara i sig under ca 10 minter, sedan var det borta igen. Minns att jag haft det någon enstaka gång under kvällar/Nätter när man varit uppe länge och jobbat eller något liknande.
Härligt att man fick reda på vad det är/var iallafall.
Nu har du gjort så jag kan sova bättre! :friends:Mvh
Tobbe -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.