- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › ont i biceps/ armväck
Har haft ont i de högra armväcket i typ 2 månader. får ont när jag kör biceps eller rygg. Smärtan kommer inte direkt utan efter kanske 15 min in i passet. Det liksom ilar hela tiden. kör inte ont utav någon speciell rörelse utan de börjar bara värka konstigt typ ila. min högra biceps har också fått en liten annorlunda form. som om insidan av den inte riktigt kommer fram när man spänner den. Knakar också när jag curlar armen men bara i bottenläget.
Skulle vara tacksam för hjälp.
haft något liknande fast utan knakandet,det var en inflamation i muskelfästet som gick över utav vila och rehabträning.
Lägg till voltaren i tio till fjorton dagar (50 mg morgon och kväll) så går det väldigt bra, hade samma problem fast med underarmen. Körde vilovecka och voltaren, efter tio dagar kändes underarmen som ny.
EDIT: Voltaren i tablettform alltså, lättare att hitta det exakta problemområdet.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY