- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Ont i knä.
Hej.
Jag har börjat få ont i knät.
När jag står med raka ben så känns det som att vänster knä vill böja sig åt fel håll. Känner också en liten smärta när jag lyfter benet mot rumpan.
Är tacksam för svar
Jag tycker du ska låta läkare eller naprapat undersöka ditt knä.
Jag har börjat få ont i knät.
När jag står med raka ben så känns det som att vänster knä vill böja sig åt fel håll. Känner också en liten smärta när jag lyfter benet mot rumpan.
Är tacksam för svar
Jag har exakt samma problem, jag kände först att jag började få lite värk i ena knäet efter ett par veckor med tung knäböj. Jag provade då att skippa ben någon vecka och böt sedan ut knäböjen mot benpress vilket kändes bra tills jag började lägga på en massa vikt. Efter 3:e sättet så kunde jag knappt gå.
knät kändes helt ledlöst och hade ont som fan i en vecka, det böjde sig också framåt vid jämna mellanrum när jag gick. Nu har jag bara ont när jag försöker resa mig upp ifrån en sittande position samt om jag försöker sträcka ut benet men det är fortfarande ostabilt. Ska ner till doktorn imorgon och kolla upp det.
Jag har haft problem med knäna men det var för att jag slutade att träna benen.
Direkt när jag börja träna benen så kändes det omedelbart bättre. Så mitt råd till er är att träna vettigt…
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY