- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Ont i ländryggen
Det började för ca 2 månader sen, det kom smygande men jag ignorerade smärtan. Nu har det blivit värre, jag har slutat köra pressar över huvudet eftersom att det är dom som gör ondast, men även sittande rodd och knäböj gör lite ont. Jag inbillar mig även att jag har mycket svank. Min första tanke när smärtan kom var att jag är för svag i magen. Någon som har nån aning om varför jag har ont i ländryggen?
Mvh Jimmie
okej Ska vila 1 vecka eller 2 och se om det blir bättre. Annars får jag väll besöka en kiropraktor.
Gå till kiropraktor be han knäcka lite koter i ryggen och sen ge dig lite ”massage” Man brukar få det i 10-20min då han/hon letar efter olika nerver för att sedan pressa på dom så blodflödet ökar han håller på tills hela ryggen är bloodfylld Tro mig det finns inget skönare när man tränar på gym och får en sån ”massage” det gör JÄVLIGT ont när han väl gör det men efteråt känns det som att ryggen är helt svullen och växt med 3cm hehe.
Testa 2-3 ggr till ifall du gillade första gången, hjälper inte det så är bara gå röntga sig för att veta exakt!
Annars kan du gå direkt och röntga dig för att veta vad problemet är
Då får vi hoppas att det är en lätt ”känd sjukdom då
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY