Home › Forums › Skador och rehabilitering › Ont i röven från mark!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 december, 2006 at 20:18 #88233Anonym anvandareMember6 december, 2006 at 20:18 #937244Anonym anvandareMember
Fick för 3v sedan ont i höger skinka när jag körde mark. Har vilat helt i från allt som ens påminner om mark i två veckor nu. Åkte till gymmet i dag och skulle prova om det gick å köra nu. Det gick strålande ända tills efter min maxning (gjorde pb. 340) skulle pumpa ur på 310 men jag kunde inte ens böja stången (lätta ej). Kändes precis som för två veckor sen, fast då kom det redan på uppvärmningen vid 200. Strålar i höger skinka blir helt blockerad kan inte ens börja ta i. Skulle va tacksam för råd och tips om vad jag kan göra för att få bort det helt. Har ju i och för sig blivit mycket bättre då jag kom ända till 340 innan det gorde ont, och 200 för två veckor sen men jag vill ju att det ska gå över helt å hållet! Kan det vara en muskelbristning, eller något nerv relaterat? Gillar inte att inte veta vad det är. GOING FOR 400!!!
Tack på förhand!6 december, 2006 at 21:29 #937245Anonym anvandareMemberTrodde du träffat på Mark Levengood eller vad han heter
6 december, 2006 at 21:40 #937246Anonym anvandareMembernicke wrote:Trodde du träffat på Mark Levengood eller vad han heteraaahahahahaha 😀 gött med lite humor på en tråkig dag som denna
6 december, 2006 at 21:49 #937247Anonym anvandareMemberKul att skämta eller hur, killen är skadad och behöver råd av nån som kanske vet vad det är för fel.
6 december, 2006 at 22:15 #937248Anonym anvandareMemberGabonviper wrote:Kul att skämta eller hur, killen är skadad och behöver råd av nån som kanske vet vad det är för fel.Ser mer ut som att han visar upp vikter än behöver hjälp.
6 december, 2006 at 23:14 #937249Anonym anvandareMemberGrattis till 340kg lyftet Nyman! Hörde att det gick upp lätt! Bara o kämpa vidare så når du snart ditt mål.
/mvh Nicklas
7 december, 2006 at 07:38 #937250Anonym anvandareMember[http://www.kiropraktorcentrum.com/nyhetsbrev-0303.html]
Kanske hjälper då det låter som det skulle vara n.ischias som kläms eller är irriterad.
7 december, 2006 at 11:11 #937251Anonym anvandareMemberStrongman!!! wrote:Fick för 3v sedan ont i höger skinka när jag körde mark. Har vilat helt i från allt som ens påminner om mark i två veckor nu. Åkte till gymmet i dag och skulle prova om det gick å köra nu. Det gick strålande ända tills efter min maxning (gjorde pb. 340) skulle pumpa ur på 310 men jag kunde inte ens böja stången (lätta ej). Kändes precis som för två veckor sen, fast då kom det redan på uppvärmningen vid 200. Strålar i höger skinka blir helt blockerad kan inte ens börja ta i. Skulle va tacksam för råd och tips om vad jag kan göra för att få bort det helt. Har ju i och för sig blivit mycket bättre då jag kom ända till 340 innan det gorde ont, och 200 för två veckor sen men jag vill ju att det ska gå över helt å hållet! Kan det vara en muskelbristning, eller något nerv relaterat? Gillar inte att inte veta vad det är. GOING FOR 400!!!
Tack på förhand!Det mest troliga är att det är refererad smärta från ländryggen. Alternativt kan det vara en gluteal bursit.
7 december, 2006 at 21:28 #937252Anonym anvandareMemberDu var mej en stark jäkle i mark:up:
7 december, 2006 at 21:40 #937253Anonym anvandareMemberGabonviper wrote:Kul att skämta eller hur, killen är skadad och behöver råd av nån som kanske vet vad det är för fel.+1.
Vissa här inne kanske ska tänka sig för i vilket forum de postar i. Det här är inte Repan, vilket gör att toleransen för trams är avsevärt lägre.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.