- This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Ont i ryggen
Det är så att jag har ont i ryggen ibland när jag hoppar, känner inget annars.
Kan det bero på att man har mer mag- än ryggmuskler? Har hört av en kompis att det kan va så men vill bara kolla med någon annan innan jag börjar träna ryggen. Tacksam för alla svar
Så om man har ont vid någon av dom rörelserna du beskriver så har man ett allvarligt ryggproblem? Bör jag vara orolig; kan köra marklyft strikt coh fint på hög belastning, men kan inte byta till sommardäck utan att få sk*tont i ryggslutet. Har du eller någon ett bra svar?
Och på frågan hade du inget bra svar? Borde jag gå till en naprapat eller ska jag köra på?
Jag får bara ont när jag hoppar som sagt…
Har varit hos en naprapat nu och det var definitivt rätt sak att göra, inga bortkastade pengar inte. (borde kanske nämna att jag varit hos sjukgymnast ca 10 ggr utan att det hjälpt)
Besvärats av en (vänster) irriterad m. quadratus lumborum i snart ett år, men med lite tur är det ett minne blott..
Sluta hoppa?
Mv Hoffa37
hah den va bra, som hoffa37 sa, sluta hoppa!
Jag kan ju inte sluta hoppa :S spelar fotboll och om jag måste vinna några luft dueller måste jag ju hoppa xD
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY