- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Ont i ryggen
Om man ofta får ont i ryggen när man vaknar upp, men känner inte av när man tränar. Har vart hos en Sjukgymnast men inte fått nått bra svar från dem utan dem sa att ja inte skulle kunna få så ont. Undra vad man ska göra åt saken om man ska fortsätta med träningen eller skippa den ?
Det är i nedre delen av ryggen ja får ont.
Det är i nedre delen av ryggen ja får ont.
Jag fick samma problem,fast det var nog mer stelhet. Hur som helst så visade sig det att jag hade bechterews(reamatism) Inte så skoj: Men jag tror inte du har det. Kan det vara sängen du ligger på som är för hård resp mjuk??
Mvh Slader
Jag hade också problem med ryggen förut. Gjorde jävligt ont i nedre delen, särskilt när jag börjde mig eller liknande. Gick till en sån där ryggdoktor (vet ej exakt vad som heter) och det visade sig att jag hade fått en låsning. Så han knäckte allt i ryggen och körde lite med laser så var saken över sen. Dock kostade det 2×500 kr. Men det var det värt.
Har fixat tid på måndag hos en naprapat. Hoppas på bättre svar från dem än ja fick från sjukgymnasten. Vill ju inte sluta med träningen.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY