Övertränad eller något annat?

Home Forums Skador och rehabilitering Övertränad eller något annat?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #572396
    Betty wrote:
    Angående känningarna i bröstet när du andas: Har du lite korta bröstmuskler kanske? JAg har känt liknande när jag slarvat med att stretcha bröstmusklerna.

    Hmm, vet inte riktigt hur du menar .. anser mig ha relativt normala bröstmuskler haha =).

    Körde förresten ett bröstpass idag, gick hur bra som helst, inget ont eller så :)

    #572397
    cronaldo wrote:
    Hmm, vet inte riktigt hur du menar .. anser mig ha relativt normala bröstmuskler haha =).

    Körde förresten ett bröstpass idag, gick hur bra som helst, inget ont eller så :)

    Syftade på att du kanske har samma problem som jag med att jag lätt blir kort i musklerna om jag slarvat med stretchen och det kan göra riktigt ont men går över snabbt sedan när man ser till att ha fått stretchat ut muskeln.

    #572398
    Betty wrote:
    Syftade på att du kanske har samma problem som jag med att jag lätt blir kort i musklerna om jag slarvat med stretchen och det kan göra riktigt ont men går över snabbt sedan när man ser till att ha fått stretchat ut muskeln.

    Jaha, nej det har jag faktiskt inte.

    #572399

    Skön träningsverk är det inte. Kände liknande känsla innan gårdagens bröstpass, efter passet blev det värre. (körde dips under passet)
    Har haft liknande smärta bröstet förut, dock så gick det över efter några dagar.

    #572400

    Låter som en våldsam träningsverk.
    Hade precis som du när jag började gymma igen. Första bröstpasset var inte lindrigt och det fick jag sota för. Fick känningar när jag andades, även när jag var helt still och avslappnad, fruktansvärt.

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.