Övningar/träning- ryggskott???? ledsen=(

Home Forums Skador och rehabilitering Övningar/träning- ryggskott???? ledsen=(

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

jag har precis fått reda på varför jag alltid har haft så ont jämt och är nu rätt så nere efter att jag fått reda på att de var ryggskott det rörde sig om, nu är min fråga om det GÅR att träna någon styrka/ övningar med ryggskott?

Jag kör på gym 5 gr/v och då styrka samt på boll etc. Jag är kvinna 32år 177lång, 56kg och min träning betyder mycket för mig samt att jag verkligen sett fram emot en mer tonad/fast kropp men som det är nu så klarar jag inte av någon träning av ”rumpa/ben/mage/rygg” utan smärta överkroppen kör jag på med som vanligt och de ser bra ut/känns bra.

Är så ledsen eftersom jag är en aktiv människa och älskar att bygga upp mig samt att utmana mig själv och detta var som ett slag i magen.
    Så finns det nån träning alls för att hålla ben/rumpa FRÄMST i shack??? så inte allt bara hänger o slänger.

hmm ingen som har den erfarenheten??

Rehab och lågviktsövningar?

Känner inte någon jätteung som har ryggskott men vet ju många som haft det. Morsan bl.a, hon blev sjukt deppig vilket inte gjorde det bättre eftersom hon rörde sig mindre. Promenera och stretcha är det som gäller.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.