- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Problem med armbågen
Har sen nästan 2.5 årsen haft problem med min vänstra armbåge (fick problemet när jag lyfte en vikt fel,) ibörjan behövde jag bara ta de lungt en vecka så var de över, men sen när man hade gymmat i nån vecka så kom de tillbaka, och till slut så försvan inte smärtan även när jag tog de lungt… Har varit hoss en del olika läkare som tror de är en inflammation, men tableterna jag fått (Diclofenac mm) har ju inte hjälp och inte heller kortisonsprutor, är nu hoss min tredje sjukgymnast och kanse ska börja med akupunktur, men han är osäker på om de kommer hjälpa. Får även ont i arbågen när jag spelar tv-spel eller spelar gitarr (anstränger fingrarna) nån som haft liknande problem och vet va som är fel? Tacksam för svar :up:
För att vara allvarlig så tror jag inte du kommer få någon diagnos här. Har du redan varit hos flera läkare och sjukgymnaster som fått undersöka dig på plats så tror jag inte någon här kan ställa en bättre diagnos över nätet.
Det finns redan en tråd angående problem/inflammation i armbågen, läs den innan du postar nya.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY