- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Problem med Supra Spinatus
Hej!
Jag gjorde var överambitiös på jobbet för 4 dagar sedan (jobbar på lager/fabrik), och enligt diagnosen som jag fick av en läkare idag så har supra spinatus fått sig en en rejäl kyss.
Jag fick då ett antal rekomendationer till olika Rehab-kliniker (sjukgymnastik), men den tidigaste tiden jag fick var den 2 Januari som jag tackade nej till.
Finns det någon vänlig själ där ute som kan ge mig tips i form av rehab-övningar för min axel?
Tack på förhand!
Tycker att du ska gå till en sjukgymnast då dom är utbildade inom det området så att du inte får fel råd härifrån så att du skadar axeln mer.
/Mvh
/Mvh
Jo det var ju tanken. Men det är svårt att få tid på en anständig klinik dessa tider. Vi har ju t.ex skade-guru Arne Persson här på brädan, så förhoppningsvis blir jag lite klokare.
Kanske är en dum fråga, men jag är inte helt 100 på var Supra Spinatus sitter i axeln…upplys mig gärna.
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY