Problem med vaderna

Home Forums Skador och rehabilitering Problem med vaderna

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Tjenare!
    Bestämde mig för att komplettera min styrketräning med fotbollsträning under sommaren och bygga under höst, vinter och vår.

Sen jag började spela fotboll så har jag haft smärtor, kramper, nästan som mjölksyrekänningar i vaderna. Kan detta bero på att fotbollsträningen är lite för mycket för vaderna och/eller som en stor chock för kroppen?

Kan tillägga att jag har gått upp 10 kg sedan jag senast spelade fotboll, ett halvår sedan.

Om det är någon som undrar varför jag har valt att spela fotboll upptill styrketräningen under sommaren (juni, juli och augusti) så är det för att det är ett roligt och enkelt sätt att bli lite hårdare och få bättre kondition. Självklart kommer jag under resten av året endast fokusera på styrketräningen!

kan du vara mer specifik framsida baksida musklerna ytligt djup ? i benet ? :)

BenGeten wrote:
    kan du vara mer specifik framsida baksida musklerna ytligt djup ? i benet ? :)

Skrev ”vader” tre gånger i inlägget. :P Kan tyvärr inte bli mer specifik. ;)

så du har ont i allt som finns mellan foten och knäet ?

Nej, hela vadern.

HeAn wrote:
    Kan tillägga att jag har gått upp 10 kg sedan jag senast spelade fotboll, ett halvår sedan.

Detta tillsammans med att du plötsligt börjar springa mycket skulle jag tro ger lite värk.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.