- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Rehab med gummiband
nu orkade jag inte med axeln någe mer, så jag tog och åkte ner och satte mig på akuten och sa att jag hade dundervärk och att jag levt på alvedon för att överhuvudtaget få komma dit, och när jag väl kom in till ortopeden så visade sig vara en idrottsortoped, han gymmade själv och var väldigt idrottsintresserad och sa att min axel var instabil och lite glapp, men att det ända som han kunde göra var att rekomendera sjukgymnast men att så länge träna alla muskelgrupper som vanligt utom axlar/bröst eventuellt mindre vikt och fler reps.
nu har jag inskaffat mig gummiband men vet inte hur jag ska träna med dom hemma.
nån som har något tips, skriv gärna ner rotatorcuffövningar ni har för rehab och även andra rehabtips.
Om du kikar lite i alla trådar som nästan bara består av axelproblem så hittar du mängder med rehabövningar och tips!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY