Home › Forums › Skador och rehabilitering › Rekomedation <-Stavning?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 mars, 2008 at 17:57 #74279Anonym anvandareMember27 mars, 2008 at 17:57 #588115Anonym anvandareMember
Hej jag under en längre tid haft ont i ryggen nu.
Jag har vart hos en ortoped och en kiropraktor, ortoperden sa att mina kotor hade hamnat snätt och att det lätt kunde hända när man var lång som jag (han sa också att det skulle gå över på någon dag eller så) vilket det inte gjorde.
Så jag gick till en kiropraktor istället hon sa inget (mer att detta såg inte bra ut, typ) när hon kollade på ryggen båda två la mig i samma ställning och knäckte ryggen och det var också det enda de gjorde..Jag ringde idag till kiropraktorn för att beställa en ny tid men hon tyckte jag skulle gå till ortopeden som jag have varit hos först igen för hon kunde inte skriva ut tabletter men det kunde tydligen han…? Men jag vill inte ha några jävla tabletter (ursäkta svenskan) jag vill veta vad felet är och hur jag kan göra det bra igen.. Man kan ju fan inte bara käka tabletter så fort man har ont man måste gå till botten med problemet så man kan lösa det eller?
Så nu tänkte jag kolla med er här på body om ni vet någon duktig som jag skulle kunna vända mig till anntingen i jönköping eller linköping? (norrköping kan funka också)
27 mars, 2008 at 18:42 #588116Anonym anvandareMemberhaha tack robert, du är så klok
28 mars, 2008 at 23:25 #588117Anonym anvandareMemberKan tyvär inte hjälpa dig med det du är ute efter i nämnda städer utan vill bara ge dig rådet att fortsätta tänka som du gjort. Värktabletter döljer bara problemet för stunden.
Som du själv sa: man måste komma fram till vad orsaken till smärtorna egentligen är.
Sök på olika typer av idrottsskadecenter eller liknande och kolla runt på ditt gym (antar att det är i nån av de där städerna) om folk kan rekommendera någon!
Lycka till // Daniel
30 mars, 2008 at 13:04 #588118Anonym anvandareMemberQUOTE=M.Hellgren;503294]Så nu tänkte jag kolla med er här på body om ni vet någon duktig som jag skulle kunna vända mig till anntingen i jönköping eller linköping? (norrköping kan funka också)[/QUOTE]
Hej!
Med risk för att låta självgod, ja jag är nog duktig. Jag finns i Norrköping.
David
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.