Ryggen & lite annat

Home Forums Skador och rehabilitering Ryggen & lite annat

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Sorry för att jag inte precis har komprimerat texten, men ni som orkar läsa får hemskt gärna göra det

Jag undrar om det finns någon som vet massa om ryggar, speciellt korsryggen =P
    Typ varje dag när jag vaknar så måste jag bara vrida mig så att det knakar ganska många gånger :P Detta kan inte vara bra, eller?
    När jag har tränat rygg och sånt där så brukar jag inte ha ont, men ryggen känns ihoptryckt. Hoppas ni hajjar, men om jag hänger mig så känns det i ryggen, inte ont men det känns. Sen efter jag har hängt en stund så känns det genast lite bättre. Nej, jag har ingen sned rygg. Ja, jag tränar både rygg o mage :) Sen undrar jag också hur man stretchar korsryggen :what:

Nog om ryggar 8)
    Jag undrar också om man kan göra någonting åt mina axlar som glappar eller vad man ska säga:O De glappar om jag trycker ihop skulderbladen och drar upp armarna och det är sen på nervägen som det glappar. Är detta något man kan träna bort, eller får jag helt enkelt leva med det?

Sen undrar jag också om hur man får sin arm rakare i avslappnat läge. Som det är nu, och speciellt efter träning med biceps o sånt där, så är armen ganska ”orak” när armen bara hänger ner… Jag stretchar alltid underarmarna o sånt där ordentligt efter bicepsträning. De är ju inte extremt ”oraka” men jag tycker det känns som mina är snäppet värre än andras =/

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.