Home › Forums › Skador och rehabilitering › Ryggproblem
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 juni, 2007 at 21:39 #82716Anonym anvandareMember12 juni, 2007 at 21:39 #781176Anonym anvandareMember
Hej!
Jag har ett problem i ryggen, jag har stickningar i övreryggraden.
Det kommer när jag är och går långt eller sånt, det som sticker i ryggraden, vid nacken.Kan få samma när jag sitter länge eller står still länge.
Vad kan jag göra åt detta? Någon som haft samma?
Jag har haft detta ganska länge nu, och det börjar bli grymt jobbigt.
Det är bättre när jag ”knäcker” till ryggen, då blir det bättre ett tag.Några tips? :emo-thumb
// PooX
13 juni, 2007 at 09:40 #781177Anonym anvandareMemberPooX wrote:Hej!Jag har ett problem i ryggen, jag har stickningar i övreryggraden.
Det kommer när jag är och går långt eller sånt, det som sticker i ryggraden, vid nacken.Kan få samma när jag sitter länge eller står still länge.
Vad kan jag göra åt detta? Någon som haft samma?
Jag har haft detta ganska länge nu, och det börjar bli grymt jobbigt.
Det är bättre när jag ”knäcker” till ryggen, då blir det bättre ett tag.Några tips? :emo-thumb
// PooX
Hej
Har faktist jobbat som chiropractorassistent i USA ett bra tag och som det värkar på det du skriver så har du en nerv som sitter i kläm (möjligvis) och när du ”knäcker” ryggen så släpper trycket.
Ta kontakt med en chiropractor till att börja med så kommer det nog lösa sig.Mvh
13 juni, 2007 at 16:49 #781178Anonym anvandareMemberjiggen wrote:HejHar faktist jobbat som chiropractorassistent i USA ett bra tag och som det värkar på det du skriver så har du en nerv som sitter i kläm (möjligvis) och när du ”knäcker” ryggen så släpper trycket.
Ta kontakt med en chiropractor till att börja med så kommer det nog lösa sig.Mvh
Hej!
Jag ska nog ta kontakt med en sån, och höra iaf.
Men jag tycker inte riktigt att det borde vara det, för borde man inte ha ont hela tiden där då?
Jag får det ju bara ibland, men nu har det blivit mycket mer än förut.
Får det när jag sitter vid datorn, står länge eller sådant. Sen håller det ju i sig hela dagen ungefär.// PooX
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.